Alla inlägg under mars 2010

Av musclemom - 31 mars 2010 18:59

         Lite fina träningskläder från Better bodies



Funderar även till sommaren och köpa dessa

      Finger foots.




      Två bra böcker   

Av musclemom - 31 mars 2010 11:58

 Blir inte ens förvånad längre,inte heller arg/besviken för jag vet att de kommer PATETISKT. Kan bara garva      .Mitt ex har börjat snacka skit igen.Snäll bryr mig inte om någon eller alla av din vänner tar bort mig på facebook,dom som du har på gymme,speciellt två tjejer han nu är bundisar me som han har sagt en hel del om,dom skulle bara veta va han sagt..Är inte så att ja  för de.Dom vet inte hur de ligger till så,bara patetiskt,ndu .Inte så jag behöver dom för att få smak eller komma in i BB och fitness världen heller.Kan va så att hon också tagit bort sin facebook.Vem vet??!!

Jag har mina mål i livet och de är inte apa efter något på gymmet utan kör mitt sedan om de inte räcker får de va så. Och de ska bli kul och se han och carro tävla nu i år som han sagt. Lycka till önskar jag dom. Jag vet att när om jag tävlar ska ha tränat många år så jag har något och komma me.Nu sover nova ska passa på och vika tvätt och fylla på kryddbehållarna.Köpte mer kryddor .

Hinner springa till tvätt stugan och hämta sissta tvätten.

Blev en ynka 40 min promenad Nova ville inte sitta still i vagnen.Men blev lite luft i alla fall.

Sedan blir de äggviteomelett med lite kalkonskivor i och grönsallad   





Är så skönt och skriva av sig.De är ett sätt för mig och gå vidare,bara låta de passera.utan att må dåligt. Trött på allt.För eller senare förstår folk saker om inte deras problem. Allt jag och barnen blivit utsatta för.


Men nog om detta nu lunch :=)


  



Mamma kom hit efter jobber hade köpt stövlar,flecce jacka och regnställ till Nova     

i behöver ju de i slutet avMaj när vi ska på äventyr :=).

Sedan blev de lite läxläsning med Robin.


Maten bestod av ris och renskav och grönsaker till robin och jag va inte så hungrig blev en mumsig      inte socker på hallonen utan frostfryst fanns inga fina färska i affären .


Nu en kom te och lite maffia wars och tv sedan


  

Av musclemom - 30 mars 2010 10:15



No Regrets No Remorse, Pure pain

 

 

 

 

 

Av musclemom - 30 mars 2010 09:52

Kunde inte sova så jag gick upp och bakade mitt i natten.


   Blev inget surdegsbröd blev fullkornsdinkelbröd med fröer i.Robin mumsade i sig 2 skivor i morse.Pappa ska komma och hämta den andra så har dom lite förskt bröd hemma.Blivit riktig bullmamma,usch de vill jag inte va   Sedan har jag kört crossen 40 min för Nova sov lite längre i morse vaknade runt 08.Nu börjar solen komma fram så vi ska gå ner till parken snart.Ska döda lite på fejan först Maffia Wars . Inga andra planer i dag förutom sätta ihop lite menyer.Tå spännande jobb har hört av sig men säger inte vilka än,men jag kom till intervju som börjar i slutet av månaden  



Ska göra debut och ha solbrillorna på.Sitter ute på balkongen och så skönt .

Av musclemom - 29 mars 2010 23:36

Nu blir de krypa ner under täcket och se film ,Ska se om Green Zone,bra film.   

  Sov gott Natti natt

Av musclemom - 29 mars 2010 22:55

  sms från gymmet, jag kunde inte fokusera,jag tänkte på dig,bänkade bara 160 . Nästa blir 200 vilket jag lätt gjorde innan.



  



D säger:

brukar inte tappa fokus oavsett då jag tränar..men med dig i samma lokal skulle det vara kört faktiskt..nå har aldrig sett nån i din kaliber på nått gym jag tränat så..tur det..haha




jo..bara läckert sen läsa kommentarerna till dina bilder osv..upphetsande..å veta sen att jag var den som hade dig!


sen så kan jag ju tillägga att det inte direkt finns ett överflöd med brudar som har kropp som dig..

så inte det lättaste att hitta en sån tjej..som dessutom har nått innanför knoppen ox



Han fjäskade igår, frågade va han fiskade efter ettt ligg  .

Glad är jag att jag han finns sen va som händer med oss de får vi se.


Av musclemom - 28 mars 2010 22:37

Här om natten när D och jag pratade så.Frågade jag hur hans ex såg ut,innan han svarade så skrev jag small eller hur :=). Varför detta kom upp va att han hade skrivit precis på msn till mig och jag frågade han,varför många killar vill ha något annat än va dom har eller/haft.Är de så att utseendet är allt??

att man hellre drömer och tråna efter en kvinna med former än att ha en???

 

Jag vet inte,därför frågade jag D,va han hade för synvinkel som kille.

 

När man har funnit på dating sidor mm har man fått kommentarer om hur snygg man är ,jag tar inte åt mig för oftas är de ju bara fjäsk och inget stämmer. Men när D säger saker blir jag varm och   börjar slå fortare.Han är den enda som fått bilder av mig i behå och trosor och bar öser över goa ord.Jag kände mig bekväm och ta bilden och  ge honom den.Har aldrig hänt förut på 3år

 

 

 så kan jag ju tillägga att det inte direkt finns ett överflöd med brudar som har kropp som dig..

 

så inte det lättaste att hitta en sån tjej..som dessutom har nått innanför knoppen ox

 

kan inte svara på...är nog inviduellt..kanske de insett senare att en kvinna med former är mycket attraktivare än en utan..eller så kanske kärat ner sig i någon men inte fått ut nått sexuellt av det..svårt å svara på.

 

 

 

Why not choose that girl? you like her body shape ? And you like her and think she is all that????

 

is the appearance NR1 and

personality Nr 2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Av musclemom - 28 mars 2010 11:34

Sommar tid   Ställde om    i morse .

 

Presentation

3barns mamma,sambo med en boxare som ska göra comebake som proffs.Bloggen handlar om vårat liv ihop.

gillar hockey,MMA,dyka,golf och träna

ser helst action,skräck och thriller

Läser helst deckare och militär böcker

piercad och tatuerad

snus

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bra sidor

RSS

Besöksstatistik

Ordspråk

är kanske inte söt, inte snygg, inte vacker, och kanske inte heller någons första val. Men jag är mig själv!!



Man kan inte öppna en bok utan att lära sig någonting

Att vara eller inte vara, det är frågan

En persons livsfilosofi uttrycks inte bäst med ord; den kommuniceras genom de beslut och val hon gör. När allt kommer omkring, så formar vi våra liv och vi formar oss själva. Den processen slutar inte förrän vi dör och de beslut vi tar och de val vi gör

The best activities for your health are pumping and humping - Arnold Schwarzeneger

Veni,vidi,Vici
(Jag kom,Jag såg,Jag segrade)

Harry Callahan: I know what you’re thinking. ”Did he fire six shots or only five?” Well, to tell you the truth, in all this excitement I kind of lost track myself. But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you’ve got to ask yourself one question: Do I feel lucky? Well, do ya, punk?


Carpe Diem

Fortis in adversis humilis in secundis
(Stark i motgång,ödmjuk i medgång)

Fantasi är viktigare än kunskap. Kunskapen är begränsad. Fantasin omgärdar världen.




Nothing ventured, nothing gained.


Never ever give upp

Give somebody the benefit of the doubt

May you never forget what is worth remembering, nor ever remember what is best forgotten

Exploring your Potential!!!! When you dare to get out of your circle of comfort and explore the unknown, you start t liberate your true human potential. this is the first step towards self-mastery and mastery over every other circumstance in life. When you puch beyond your limits, you unlock mental an physical reseves that you never though you had.


Ovido - Quiz & Flashcards