Alla inlägg under maj 2010

Av musclemom - 31 maj 2010 21:07

Rygg plåga på gymet och ,2.5 mil på cykel.Sedan hem 1 lammbiff,broccoli och grönsaker.

Dusch,hämta kidsen. Robin och Daniel  åkte och simmade.Robin åt 6 st pannkisar.

Han märkte inte attt dom  va gjorda på fullkorns dinkel och soya mjölk.

Sedan fick bev från skatteverket Novas 3 namn Felicia är borttaget och godkännt.Så nu heter hon de inte längre.Imorgon är de gå upp kl 05.Läman kidsen kl 07 och  vidare.


Hantelrodd 15 rep 4set

stångrood 15rep 4 set

sittande rodd smalt och brett grepp

lastdrag smaltt/brett grep 15 rep 4 set vardra

Chins 4 set 10rep

Marklyft 4 set 15rep


Sedan 2,5 mil på cykeln

Robin och Novas mat idag,jag käkade tonfisk och sallad



Vackra MARINA R blev 5a hon förbättrar sig varje tävling,5  i Europa inte dåligt :=)


Nej natti natt alla   

Av musclemom - 28 maj 2010 18:34

Hm va hände precis när jag kommit upp för trappan i tuben vid Mariatorget va händer då,jo himlen öppnar sig.Sedan va jag tidig så jag fick stå 10 min i regnet och vänta på gymet skulle öppna,en sådan dag vill man ha gym med personlig kod så man bara kan gå in. Sedan körde jag armar,vader och mage.Efter de 1,5 mil på cyckeln sedan åkte jag hem städat,bakat morsdag tårta,den blir bättre ju längre den får stå. Sedan hämta kidsen.Nu sitter kidsen och ser på tv och har ätit mat.Sedan är de bad och sova.Sedan ska jag och ..... ha mys kväll med lite gött och tre bra filmer skräck och action  .




Fick en trevlig kommentar i dag kul att du är tillbaka och du ser ut och satsa hårt som alltid  

Av musclemom - 27 maj 2010 20:00


     



Shoulders


Dumbbell press 4 set 20rep

Barbell Upright Rows 4 set 20rep

Dumbbell Front Raises 4set20rep

Low Cable Rear Raises 4 set 20rep


Chest

Dumbbell flyes 4 set 20 rep

Cabel crossovers 4 set 20 rep

Chest press sitted 4 set 20rep


Finish whit a 20 km on exercise bike


Sedan åkte jag till Forum och fixade pressent till ett kalas Robin ska på i helgen.Sedan hem åt lite kokt kycking,grönsaker och i msk keso :=)

Sedan pysslat lite.

Ja har bara gått 6800steg i dag förutom 20km på gymet men känns endå lite ska köra mer i morgon.Då är de bra mage,vader och kardio .

Nu ska jag kolla  lite film sedan susssa



   Håller tummar och tår för den härliga Marina R som är i väg och ska tävla i Serbien i helgen,vilken kanon form hon har.Verkiligen en trevlig och go fitness tjej.

snart sitter de säkert ett foto på gymmet(pro gym )av henne med förhoppningsviss en stor bukla.Häftig att hon fick representera Sverige,bra val   Lycka till.

Marina 20 timmar innan de smäller så grym så ska de se ut.

fick låna bilden finns på hennes blogg och facebook

   Och då har hon precis strypt vattnet,Wow.

Av musclemom - 26 maj 2010 22:21
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av musclemom - 26 maj 2010 20:37

Nu ät man trötter över kroppen har träningsvärka och om ca 24 timmar kan jag inte gå ordentligt.Körde nämligen ben och vader i dag på gymet.G är världens snällaste tränare på is just nu. Kul att han har lite koll på saker. Någon som tror jag kan bli något inom BB. Men har så mycket jobb,sliter när man är själv och  jobbar heltid.

Skulle börjat tidigare.Mina hormoner ligger högt fortfarande säger han och de kommer ta tid innan dom är normala igen. .


Ben och vader


Ben spark 4 set 20rep

benpress 4 set20rep

Squts 4 set 20 rep

Sittande och stående lårcurl  8 set 40 rep

Stela marklyft 4 set 20rep

utfall 2 set 25rep med 15 kilo hantlar i varje hand

Sittande vadpress


AJAJAAJ MINA BENHINNOR


Sedan haft en underbar eftermiddag med Nova och Robin .Något jag inte vill skriva i bloggen om va vi gjort.





Av musclemom - 25 maj 2010 21:20

Denna produkt vill jag ha till sverige,perfekt när man blir sugen.Och så är de choklad smak.

I vissa sammanhang är USA bättre än Sverige .

  

Av musclemom - 25 maj 2010 21:20

Denna produkt vill jag ha till sverige,perfekt när man blir sugen.Och så är de choklad smak.

I vissa sammanhang är USA bättre än Sverige .

  

Presentation

3barns mamma,sambo med en boxare som ska göra comebake som proffs.Bloggen handlar om vårat liv ihop.

gillar hockey,MMA,dyka,golf och träna

ser helst action,skräck och thriller

Läser helst deckare och militär böcker

piercad och tatuerad

snus

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bra sidor

RSS

Besöksstatistik

Ordspråk

är kanske inte söt, inte snygg, inte vacker, och kanske inte heller någons första val. Men jag är mig själv!!



Man kan inte öppna en bok utan att lära sig någonting

Att vara eller inte vara, det är frågan

En persons livsfilosofi uttrycks inte bäst med ord; den kommuniceras genom de beslut och val hon gör. När allt kommer omkring, så formar vi våra liv och vi formar oss själva. Den processen slutar inte förrän vi dör och de beslut vi tar och de val vi gör

The best activities for your health are pumping and humping - Arnold Schwarzeneger

Veni,vidi,Vici
(Jag kom,Jag såg,Jag segrade)

Harry Callahan: I know what you’re thinking. ”Did he fire six shots or only five?” Well, to tell you the truth, in all this excitement I kind of lost track myself. But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you’ve got to ask yourself one question: Do I feel lucky? Well, do ya, punk?


Carpe Diem

Fortis in adversis humilis in secundis
(Stark i motgång,ödmjuk i medgång)

Fantasi är viktigare än kunskap. Kunskapen är begränsad. Fantasin omgärdar världen.




Nothing ventured, nothing gained.


Never ever give upp

Give somebody the benefit of the doubt

May you never forget what is worth remembering, nor ever remember what is best forgotten

Exploring your Potential!!!! When you dare to get out of your circle of comfort and explore the unknown, you start t liberate your true human potential. this is the first step towards self-mastery and mastery over every other circumstance in life. When you puch beyond your limits, you unlock mental an physical reseves that you never though you had.


Ovido - Quiz & Flashcards