Alla inlägg under maj 2011

Av musclemom - 13 maj 2011 20:39

Ingen otur än så länge.Sverige vann i hockeyn,kom in på min utbildning,köpte jätte bra lurar till min ipod.Nya kläder,snart nya pjuks.Mina barn som är ljuset i mitt liv :=)  

Kan just nu inte hitta sladd till varken kameran eller mobil för att föra över bilder  

TYPISKT


i morgon blir de jobb,promenad med Hanna.

Men nu lite jordgubbs ätande till en film

Den demokratiske terroristen
kl 21 tv4 film   


Sedan beställt med godkännande från mamma(som betalar halva)

nya böcker


Jens Lapidius Livet Deluxe,förhandsbokat kommer ut 16juni

Drakens år av Thomas Kanger och slutligen


Paolo Robertos stora italienska kokbok

Sedan beställt en ranson Mirakel nudlar men denna gång fån Bodystore och inte Fitnessgurun,

du får 50 gr mer i varje påse och futtiga 4 kr billigare hos bodystore,dom har dessutom större sortiment av produkter.

Nu va jag jävligt snäll 4 spänn per paket,40 kr billigare men ingen frakt kostnad.

 

Nej dags och göra ordning tv godiset ;=)

 

Ha en bra Fredag den 13  

 

 

 HIHI kanske lite otur i dag då,ingen och krypa upp i soffan/sängen me :=( 


Av musclemom - 13 maj 2011 18:35

Better bodies

    

Och en fin munktöja jag redan fått hem

Från Ed Hardy

    


Sedan ska jag besöka sko affären och prova dessa skor,vill inte byta märke,min fötter mår bra i dom

  Salomon



Av musclemom - 13 maj 2011 18:17
Du är antagen till Folkhälsokunskap hos KompetensUtvecklingsInstitutet. 
Lärare/mentor maria.stahl@kui.se Höst-terminen-2011 startar v. 33. 
Mer information om uppstart och tid skickas ut via mail i juni. 
Välkommen att studera hos oss!

Om du skulle få förhinder från att börja studera , hör av dig till oss snarast.

Med vänlig hälsning,
KompetensUtvecklingsInstitutet
 

Kurser på A-nivå

  • Folkhälsokunskap 50p
  • Hälsopedagogik 50p
  • Medicinsk grundkurs 100p
  • Idrott och hälsa A 100p
  • Näringslära 50p
  • Arbetsmiljö och Säkerhet 50p
  • Alternativ medicin 50p

Kurser på B-nivå

  • Pedagogiskt ledarskap 100p
  • Projekt och företagande 50p
  • Kommunikation 50p
  • Handledning 100p
  • Idrott och Hälsa B 50p
  • Psykologi A 50p
  • Fritidskunskap 50p

A-nivå: Kurspaketet omfattar 450 poäng vilket motsvarar 1 termin heltidsstudier. A + B-nivå: Hela utbildningen omfattar 900 poäng vilket motsvarar 2 terminers heltidsstudier.


 

 

 

Presentation

3barns mamma,sambo med en boxare som ska göra comebake som proffs.Bloggen handlar om vårat liv ihop.

gillar hockey,MMA,dyka,golf och träna

ser helst action,skräck och thriller

Läser helst deckare och militär böcker

piercad och tatuerad

snus

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bra sidor

RSS

Besöksstatistik

Ordspråk

är kanske inte söt, inte snygg, inte vacker, och kanske inte heller någons första val. Men jag är mig själv!!



Man kan inte öppna en bok utan att lära sig någonting

Att vara eller inte vara, det är frågan

En persons livsfilosofi uttrycks inte bäst med ord; den kommuniceras genom de beslut och val hon gör. När allt kommer omkring, så formar vi våra liv och vi formar oss själva. Den processen slutar inte förrän vi dör och de beslut vi tar och de val vi gör

The best activities for your health are pumping and humping - Arnold Schwarzeneger

Veni,vidi,Vici
(Jag kom,Jag såg,Jag segrade)

Harry Callahan: I know what you’re thinking. ”Did he fire six shots or only five?” Well, to tell you the truth, in all this excitement I kind of lost track myself. But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you’ve got to ask yourself one question: Do I feel lucky? Well, do ya, punk?


Carpe Diem

Fortis in adversis humilis in secundis
(Stark i motgång,ödmjuk i medgång)

Fantasi är viktigare än kunskap. Kunskapen är begränsad. Fantasin omgärdar världen.




Nothing ventured, nothing gained.


Never ever give upp

Give somebody the benefit of the doubt

May you never forget what is worth remembering, nor ever remember what is best forgotten

Exploring your Potential!!!! When you dare to get out of your circle of comfort and explore the unknown, you start t liberate your true human potential. this is the first step towards self-mastery and mastery over every other circumstance in life. When you puch beyond your limits, you unlock mental an physical reseves that you never though you had.


Ovido - Quiz & Flashcards