Alla inlägg under juni 2010

Av musclemom - 26 juni 2010 08:21

Va riktigt skönt och komma hem nu på morgonen.Fixade en gröt tallrik och en kopp grönt te.Hade precis satt mig ner i fotöljen och öppnat laptopen då ringer mobilen.Mamma så klart hon behöver break från Nova.Så nu är Nova hemma och jag ska sova när hon sover eftermiddag,för de behöver jag.Så nu ska vi tvätta lite och städa lite.Kan säga mina ben är trötta och svvullna.

Men han med ett Ben pass på personalgymet i går va ensam i lokalen men omklädningsrummet va de folk sen.

ASSSS to the grass(floor) . Gick super. Fick höra på jobbet när jag byte om av en tjej som sa SHIT va stora vadmuskler du har,Gissa att jag sög åt mig   bra jobbat Erica.

Solen har inte tittat fram men vi tar nog efter tvätten en promenad i alla fall.

Har inte blivit mycket bloggande eller tränande under veckan,jobbat ,jobbat.

Blev rygg,mage,vader

Ben,biceps,triceps

Ben,vader,triceps

Kardio ca 3timmar + alla timmar stående och gånde på jobbet i veckan.

Träffade Göran,han sa att han tror mina graviditets hormoner börjar lämna kroppen,såg lite torrare ut på benen. Vågen pekar neråt och jag har inte varit så noga med kosten,hade nog varit några kilon mer som fallit bort,men inte kännt motivation.Men inte så jag ätit skräpmat.Men inte vari tså noga med att väga och några färsk potatisar har de blivit.


Har faktiskt många gånger tänkt på att köpa med mig hamburgare eller pizza hem från stan efter jobbet men varit duktig och fixat till lax istället:=)

Dags för ett inköp att mer omega3,köper på gymet i veckan,hinner med ett pass,kanske 2.

Nu dags och stick ner till tvätten.


Fick en fråga om va jag jobbar med ,ordningsvakt och kock,men ska till hösten plugga me.


Ha en trevlig lördag





Av musclemom - 20 juni 2010 19:46

Dagen gick inte fort i dag.Men trevligt sällskap på jobbet gör de lite bättre.Bara 6.5 timmes jobb i morgon sedan bär de av till gymet för ben träning.Sedan på Tisdag har jag ledigt.Då ska jag hinna tvätta,möte och gymet.Sedan är de jobb igen. Idag är jag trött som FAN.Höll på att köpa hamburgare med mig hem,men jag stod i mot och nu väntar jag på broccolin ska koka klart till min graade lax,blir 4 st skivor,100gr broccoli och lite grönsaker.Sedan läsalite innan min goding ringer och vi säger goood night.Ska upp kl 04.30 i morgon


SOOOOOOOOOOVVVVVVVV SÖTTTTTTTTTTTTTTT



Tack för all peppning   

Av musclemom - 20 juni 2010 07:05

Ja denna helg är snart slut men inte jobbandet.Har redan jobba 23timmar och har 8timmar i dag och 6,5 timme i morgon sedan är de 1 dag ledigt och då ska jag hinna träna,tvätta och ett möte.

Fan min träning bli lidande  Blir bara 2 dagar träning denna vecka me.Jag satsar på ben och rygg träning de andra får lida.Har hört att axlarna ser bra ut.Snart ska jag iväg till jobbet.Stor kopp kaffe och STARKT behövdes i dag.Solen skinner :=).


  

Av musclemom - 17 juni 2010 18:48

Veckan   har bara hunnits med ben,rygg,triceps,vader och biceps.  

Snackat med FD TränarenGöran i dag.Kul att han bliit lite sugen på tävla igen.Men han berättade att han ska va domare på tävling i västerås och Göteborg. i år och att hans tjej ska tävla sissta året,hans år kommer nästa år 100kg klassen:=)Då får han ju döma exet och carro som ska tävla,ska bli skoj och se.Jag och D blev dittbjudna.Får se om man kan åka,vorre kul.Göran känner ju så många .sedan kolla in nya tillskott,kläder mm.

Nu ska jag lägga mig och kolla film tidig morgon i morgon och jobba hela långgggaaaaa helgen.


Är inte så pigg på och blogga just nu.Trött när man kommer hem.


Av musclemom - 15 juni 2010 19:52

Igår efter D åkt och jag börjat fundera lite.så beslöt jagtränar för de är kul mitt mål har ändrats.Vi har pratat mycket om träning mm nu i helgen.Lyssnar på en FD strongman somvunnit en hel del STORA tävlingar.

Av musclemom - 12 juni 2010 21:59

Inte så mycket sömn i natt en viss person har hållit mig vaken.Gick upp och gjorde go frulle fullkornspankisar med färsk frukt ,   och mango/hallon smootis.Solen lyste ca 10 min så vi flyttade in frullen från balkongen. Nu ska vi gå ut i Nyckelviken,efter promenaden gjorde jag goa biffar till lunch.Sedan försökte jag få tid och tvätta men får gå upp kl 07 i morgon och tvätta,jag städade nämligen badrummet i dag så mattor och handdukar måste tvättas.Har försökt få tag i Robin,men dom svarar inte,klart han inte har tid dom är ju på Lastbilsmässa neråt landet.

I morgon är de middag och tårta hos pärona.Brorsan fyllde ju år i fredag men då skulle han till Grönan.Sedan har vi bara varit och de blev hemlagad pizza och mörk choklad kräm till efterätt.MUMS


Tänkte se Eng-Usa i fotbollen men fick se att Van damms bästa film kom på tv4 sport,kult film

Bloddsport sedan är de två Rocky filmer på raken och Iron eagel.Blir en lång natt :=)

sov gott dröm söt


vvi pratade lite om en sak men de blir ett inlägg i morgon istället.

Av musclemom - 11 juni 2010 19:55

  Denna vecka har jag kommit till insikt med massor,varför missa massa roliga och goa saker för att någon svikit än.BARA gå vidare livet är för kort för att grubbla och tänka om,varför,hur mm.Bara se framåt.

Jag har D och barnen de är allt jag behöver för att va lycklig.Tyvärr har jag inte alltid D här de är ju trots allt många mil ifrån vi bor,men känns väldigt skönt att ha de så,klart man längtar men de är något bra. Han och jag ska iväg till doktorn på måndag,kontroll bara :=)se hur väderna är.

Hänt i veckan.JA MASSOR jobbat,har ett nytt underbart och roligt jobb med roliga och hel hysteriska goa människor,Fan kommer bli så roligt och gå ut och festa som vvi snart ska göra   .D har levererat och inte svikit.


  Sedan har vi hunnit med att MOSA  

rygg,biceps och triceps

ben,vader och mage

Axlar,bröst och vader

efter alla pass mellan 45 -60 min cardio efter passen


Sedan hade vi skola avslutning iRobins skola i dag,fy tusan vilket regnväder,alla klasser plus familjer och anhöriga klämde sig in i matsalen istället för stora skolgården.Sedan kom pappa och hämtade oss för att Robin skulle ta bussen till Västerås(Skultunna) va hans destination.Sedan iväg och körde på gymet.Roligt att så många ser resultat och kommer fram och peppar.

Sedan tryckte i mig en sallad med linser och räkor och en banan.Sedan hem och lämpade av lite saker iväg och hämta Nova.

Nu sitter jag med en kopp te och ser på min underbara dotter ligger och sussar med sin crocodil om hon håller i svansen.Snart ska vi se    En kult serie jag såg när jag va mindre,måste se filmen även om den inte fått så bra kritik.Så blir krypa upp i soffan med en skål popcorn för våran del.Ätit hemgjord Sushi,så gött   


Sov gott dröm sötttttt



Av musclemom - 7 juni 2010 18:50

Idag va de upp tidigt,göra ordning mig och kidsen.Sedan dra iväg med allt och lämna av på två ställen innan jag pustade ut i bussen till slussen.Sedan gick allt som smort på jobbet.Fick beröm för min goa fläskgryta och strömming. Sedan hämta barnen hos mamma.Nu bara äta och ta de lite lungt innan jag ska sova.Nova ligger och håller på och somnar.Medans Robin är med Daniel och äter ute och bowlar i kväll   


Sedan fick han en bok av mormor och morfar i dag han har nämligen namsdag Robin är de i dag :=) av mig ska han få en film:=)

Ha en underbar kväll :=)  

Presentation

3barns mamma,sambo med en boxare som ska göra comebake som proffs.Bloggen handlar om vårat liv ihop.

gillar hockey,MMA,dyka,golf och träna

ser helst action,skräck och thriller

Läser helst deckare och militär böcker

piercad och tatuerad

snus

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bra sidor

RSS

Besöksstatistik

Ordspråk

är kanske inte söt, inte snygg, inte vacker, och kanske inte heller någons första val. Men jag är mig själv!!



Man kan inte öppna en bok utan att lära sig någonting

Att vara eller inte vara, det är frågan

En persons livsfilosofi uttrycks inte bäst med ord; den kommuniceras genom de beslut och val hon gör. När allt kommer omkring, så formar vi våra liv och vi formar oss själva. Den processen slutar inte förrän vi dör och de beslut vi tar och de val vi gör

The best activities for your health are pumping and humping - Arnold Schwarzeneger

Veni,vidi,Vici
(Jag kom,Jag såg,Jag segrade)

Harry Callahan: I know what you’re thinking. ”Did he fire six shots or only five?” Well, to tell you the truth, in all this excitement I kind of lost track myself. But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you’ve got to ask yourself one question: Do I feel lucky? Well, do ya, punk?


Carpe Diem

Fortis in adversis humilis in secundis
(Stark i motgång,ödmjuk i medgång)

Fantasi är viktigare än kunskap. Kunskapen är begränsad. Fantasin omgärdar världen.




Nothing ventured, nothing gained.


Never ever give upp

Give somebody the benefit of the doubt

May you never forget what is worth remembering, nor ever remember what is best forgotten

Exploring your Potential!!!! When you dare to get out of your circle of comfort and explore the unknown, you start t liberate your true human potential. this is the first step towards self-mastery and mastery over every other circumstance in life. When you puch beyond your limits, you unlock mental an physical reseves that you never though you had.


Ovido - Quiz & Flashcards