Alla inlägg under januari 2011

Av musclemom - 10 januari 2011 22:10

Ska just lägga in beställning på dessa skor,blir nya träningsskor

Yes HAPPY  

  

Av musclemom - 4 januari 2011 16:57

Hade ett frukost möte på Gatue idag kl 09.Lämna av Nova först.

Blev svart starkt kaffe och kalkon smörgår utan,smör och dressing på mörkt grovt bröd,brukar ine äta förre träning.Sedan hoppade jag på en buss till stan.

Kom till gymet lite efter kl 11.

Hade bestämt bröst,triceps och vader.


4 bröst övningar

4 triceps övningar

sittande och stående vadpress


SKÄMSSSSSSSSS


  


Sedan fick jag en knäpp och började köra axlarna,DUMTTTTTT    

JAG trodde jag kunde kläma upp 15,5 kg hantlarna men tog stopp försökte 3gånger,skit PINSAMT,satt en tjej och killar och körde vid hantlarna. FAN HÖLL PÅ OCH DÖ.

Mina resultat i axelpress med hantlar är ju 17,5-20 kilos hantlarna själv .Ingen jag kände att jag kunde fråga om dom ville passa heller,nu får jocke komma tillbaks,sluta jobba dag.

Dom måste garvat läppen av sig,Fick ont strök på en salva,typ tigerbalsam stuket.

Fy fan ska aldrig skäma ut mig igen.mår skit dåligt,pinsamt.

Gjorde två axel övningar till dom gick bra.

Jag har kommit fram till att jag kör mina axlar för ofta,så nu varannan vecka.DOM MÅSTE FÅ VILA  de Lee har ssagt ofta till mig men har jag lyssnat.Nu lyssnar jag.

Och jag försökte inte kläma upp dom för impa,vet att jag är en av dom starkaste tjejerna på gymet,MARINA ligger ju i en klass för sig,hon är ju nr 1  De är jag nöjd med,om jag tränat 10-20 år hade jag nog skämts för att jag va så svag men vet helt säkert att om 10 år då är jag där uppe i toppen,säger jag ödmjukt.   

idag blir de het curry gryta med grönsaker och kyckling.

SEDAN ett bad och James bond kl 21 på tv4+




Vet inte om de är bra eller dåligt men på förra gymet och nu mitt nya gym säger dom biffen,knns ibland som ett hån,är ju rund som en boll,brukar säga under uppbyggnad för de är jag ju,man kan ju inte tro musker växer och bli stora på 1 natt som jag trodde förrut  

Samtidigt är dom väldigt snälla med pepp talke och att de faktiskt hänt saker,tyvärr går de inte så fort som man skulle vilja.

Nej dags och börja med käket.

Av musclemom - 2 januari 2011 19:50

Vaknade runt 07,gick upp kopp kaffe och 100gr äggvita och två skivor kalkon.

Myste lite med Nova i soffan.Fickmeddelande på msn om promenad kl 13 slussen ut på Djurgården. Lämna Nova till mamma och pappa sedan träffade jag gurkorna.Gickrunt hel Djurgården,massa prat,va skönt med egen tid.

 


Kan inte vrida bilderna hmmmvarförinte??!!


Väldigt fint och massa snö.Sedan sen lunch på Fridays Kungsan.

Iväntan på få ett bort ena gurkan den andra fick jag inte me

  


.Hämtade Nova, hem ,somnade till barnpogramet.Nu ska jag käka sen middag,duscha och kl 21.30 JVM hockey på burken.

Tidigt morgon hämtning av Nova sedan gymet.Möte,hem

Robin är inte hemma förren i slutet av veckan.

  

Taggad för ett nytt år på gymet med Jockey vvi har ett litet mål,de vi vet att vi kan klara,bättre sätt många små en ett stort man inte klarar.




Av musclemom - 1 januari 2011 23:06

      vA HEMMA runt 05.30,men kunde man somna nope.Bestämde mig för och rensa bort julen .Sedn blev de promenad och handling.Köpet jätte god Cream chees .


               160spänn för bosten,tog första borsten jag såg,nOVA har ju så långt hår nu.



  


Hem gjorda musli

Russin Aprikos

Kanel,fiber havegryn,dinkel cross,linfrön,nötter och kardemumma,mums

Imorgon får man se va man hittar påför något,skulle behöva sovvvva.


Sov gott

Presentation

3barns mamma,sambo med en boxare som ska göra comebake som proffs.Bloggen handlar om vårat liv ihop.

gillar hockey,MMA,dyka,golf och träna

ser helst action,skräck och thriller

Läser helst deckare och militär böcker

piercad och tatuerad

snus

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bra sidor

RSS

Besöksstatistik

Ordspråk

är kanske inte söt, inte snygg, inte vacker, och kanske inte heller någons första val. Men jag är mig själv!!



Man kan inte öppna en bok utan att lära sig någonting

Att vara eller inte vara, det är frågan

En persons livsfilosofi uttrycks inte bäst med ord; den kommuniceras genom de beslut och val hon gör. När allt kommer omkring, så formar vi våra liv och vi formar oss själva. Den processen slutar inte förrän vi dör och de beslut vi tar och de val vi gör

The best activities for your health are pumping and humping - Arnold Schwarzeneger

Veni,vidi,Vici
(Jag kom,Jag såg,Jag segrade)

Harry Callahan: I know what you’re thinking. ”Did he fire six shots or only five?” Well, to tell you the truth, in all this excitement I kind of lost track myself. But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you’ve got to ask yourself one question: Do I feel lucky? Well, do ya, punk?


Carpe Diem

Fortis in adversis humilis in secundis
(Stark i motgång,ödmjuk i medgång)

Fantasi är viktigare än kunskap. Kunskapen är begränsad. Fantasin omgärdar världen.




Nothing ventured, nothing gained.


Never ever give upp

Give somebody the benefit of the doubt

May you never forget what is worth remembering, nor ever remember what is best forgotten

Exploring your Potential!!!! When you dare to get out of your circle of comfort and explore the unknown, you start t liberate your true human potential. this is the first step towards self-mastery and mastery over every other circumstance in life. When you puch beyond your limits, you unlock mental an physical reseves that you never though you had.


Ovido - Quiz & Flashcards