Direktlänk till inlägg 9 september 2010

Alla tävlingar bokade

Av musclemom - 9 september 2010 10:34

SKa bli kul och se på


2-3/10 - SM i Bodybuilding och Fitness, tillika kval till NM och VM, Västerås

  • 4/12 - Decembercupen, Lund
  • 11-12/12 - Luciapokalen, Göteborg ,http://www.luciapokalen.nu/
  • Innan dess Hälsomässa i Sthlm (nov) 12-14

    http://www.alltforhalsan.se


    Alla biljetter köpta . Och bor hos en kompis i västerås.Se om jag kan göra i Göteborg me men Lund blir de hotel.


      


    Farhang Lee Rahimly från mitt gym ska tävla och tränare Göran Nilson ska döma i Västerås,Lund och Göteborg. Trodde Marina (Richardsson)skulle tävla med står inte med än så länge.Men hon är i så bra form.


    Sedan trodde jag mitt ex och hans polare caroline skulle tävla som han skrytit me.Dom står inte me på någon lista som ensam eller par.Ja ja.Hade varit kul och se.




     
     
    hanna

    hanna

    13 september 2010 19:56

    I'm back again :] Jag skrev precis ett litet motvierande inlägg i min blogg. Vi båda vet att gymmet ibland kan vara en hemsk tanke. Jag hoppas att du gillar det!

    http://www.metrobloggen.se/hannasegfelt

    musclemom

    13 september 2010 20:10

    Gymet är inte så hemsk tanke,längtar alltid,de är några av tjejerna på gymet man kan känna usch och fy. :=) men bra kämpa på ska nå mitt mål :=)

    Från
        Kom ihåg mig
    URL

    Säkerhetskod
       Spamskydd  

    Kommentar

    Av musclemom - 14 juli 2012 01:54

    Fredag den 13 har varit lite tur och lite otur. Tidig morgon uppe vid 03.30.hunnit med massa saker. Promenad sedan gymet hjälpte en kund sedan blev de axlar och biceps. Axlar hantelpressar12,5-15,5kilos hantlarna 4set 12-20 rep Press bak...

    Av musclemom - 13 juli 2012 03:55

    Torsdagen inleddes med sprängande huvudvärk,6omin promenad på cross trainer . Härlig frukost ute i solstolen på grissslinge havsbad med vänner sedan fick vi ett infall att åka till SIggesta gård och spela mini golf.jag blev tvåa med 54slag.sedan en ...

    Av musclemom - 11 juli 2012 18:28

    Åååååå trött på alla som ska lägga sig i,alla verkar ju också va proffesorer i cancer sjukdomar.Alla blir inte smala skelett utan hår. Mina symptom är illamående,trötthet,ingen aptit,muskelvärk och uppblåst inte utmärglad.JAg har nästan allt hår kvar...

    Av musclemom - 10 juli 2012 19:35

    Idag stod ben på schemat.blev ett helt ok pass. Idag blev de böj i smithmaskin,killarna förre körde på 80kg,så när jag sa att dom inte behövde plocka bort vikter så glode dom som tusan. Blickarna sa detta klarar inre du fetto . Blev 3set djup...

    Av musclemom - 10 juli 2012 19:35

    Idag stod ben på schemat.blev ett helt ok pass. Idag blev de böj i smithmaskin,killarna förre körde på 80kg,så när jag sa att dom inte behövde plocka bort vikter så glode dom som tusan. Blickarna sa detta klarar inre du fetto . Blev 3set djup...

    Presentation

    3barns mamma,sambo med en boxare som ska göra comebake som proffs.Bloggen handlar om vårat liv ihop.

    gillar hockey,MMA,dyka,golf och träna

    ser helst action,skräck och thriller

    Läser helst deckare och militär böcker

    piercad och tatuerad

    snus

    Fråga mig

    0 besvarade frågor

    Kalender

    Ti On To Fr
       
    1
    2 3 4 5
    6 7 8 9 10
    11
    12
    13 14
    15
    16
    17
    18
    19
    20
    21
    22
    23
    24
    25
    26
    27
    28
    29
    30
    <<< September 2010 >>>

    Sök i bloggen

    Senaste inläggen

    Kategorier

    Arkiv

    Bra sidor

    RSS

    Besöksstatistik

    Ordspråk

    är kanske inte söt, inte snygg, inte vacker, och kanske inte heller någons första val. Men jag är mig själv!!



    Man kan inte öppna en bok utan att lära sig någonting

    Att vara eller inte vara, det är frågan

    En persons livsfilosofi uttrycks inte bäst med ord; den kommuniceras genom de beslut och val hon gör. När allt kommer omkring, så formar vi våra liv och vi formar oss själva. Den processen slutar inte förrän vi dör och de beslut vi tar och de val vi gör

    The best activities for your health are pumping and humping - Arnold Schwarzeneger

    Veni,vidi,Vici
    (Jag kom,Jag såg,Jag segrade)

    Harry Callahan: I know what you’re thinking. ”Did he fire six shots or only five?” Well, to tell you the truth, in all this excitement I kind of lost track myself. But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you’ve got to ask yourself one question: Do I feel lucky? Well, do ya, punk?


    Carpe Diem

    Fortis in adversis humilis in secundis
    (Stark i motgång,ödmjuk i medgång)

    Fantasi är viktigare än kunskap. Kunskapen är begränsad. Fantasin omgärdar världen.




    Nothing ventured, nothing gained.


    Never ever give upp

    Give somebody the benefit of the doubt

    May you never forget what is worth remembering, nor ever remember what is best forgotten

    Exploring your Potential!!!! When you dare to get out of your circle of comfort and explore the unknown, you start t liberate your true human potential. this is the first step towards self-mastery and mastery over every other circumstance in life. When you puch beyond your limits, you unlock mental an physical reseves that you never though you had.


    Ovido - Quiz & Flashcards