Alla inlägg den 9 mars 2010

Av musclemom - 9 mars 2010 10:32

4 Bilder , 2 bodybuilders tjejer,1 body -fitness och 1 vanlig överviktig tjej (jag)

Vem är manligaste i sinnet? Garanterat JAG .

Och va är då manligt och kvinnligt sinne?Kan man vet av att bara se utsidan va personen har för sinne?


Jag har yrken som är väldigt "killiga".Jag tycker inte om att sminka mig och ha massa bling bling men jag har kvinnliga former .Har oftast jeans och linne,nästan aldrig klänningar,högklackat mm.


Marina Vacker och jätte trevlig tjej.Gillar blingbling,fixa naglar,hår mm.Jobbar i bröllops affär och är body -Fitness tjej .


Lenday och Iris som är tungviktare och älskar bling bling mm bara för dom har stora muskler är dom manliga då?



  Lenda Murray   Iris Kyle


Och sedan Marina R från mitt gym som gör proffs debut snart


  



   Jag




När jag får fråganVarför jag vill bli stor musklad,varför jag kör bodybuilding,varför vill jag se ut som en kille .


Då brukar jag fråga varför vill du va small??? då blir dom oftast arga och då börjar skiten.Rykterna mm.


Även om jag lägger på mig 20kilo muskler så är jag fortfarande Erica,mamma till 3 barn,Samma tjej jag va förut men med mer muskler och gladar.

Jag förändras bara på utsidan inte min insida,gör jävligt ont och höra att man inte kommer va ren,stakars barn har en mamma som kommer se ut som en man mmmm.

Mina barn/familj och vänner kommer alltid älska mig för den jag är inte mitt utseende.


Hur jag en kommer se ut kommer någon eller några alltid i frågasätta mitt utseende.


Jag har absolut ändrat mig är inte lika ytlig längre insett efter erfarenhet att de behöver inte va de bästa att ha en snygg vältränad kille.


Klart att folk tar till olika medel för att bli muskligare eller för att tappa fett.För att de blir som ett måste.

Klart de inte är bra och väga för mycket,men VA är för mycket?


Fuck BMI säger jag.  Som mitt ex 169cm och 85kg men de är inte fett utan muskler. Man ska inte sitrra sig blint på vågen och bmi. Min åsikt.




 

 

Ett fint yttre ,är fint och vila ögona på men en vacker personlighet sätter sig i hjärtat  

 

 

Jag bara skriver ner de som jag tänker på just nu,så kanske inte är så logigst tänkt  

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

3barns mamma,sambo med en boxare som ska göra comebake som proffs.Bloggen handlar om vårat liv ihop.

gillar hockey,MMA,dyka,golf och träna

ser helst action,skräck och thriller

Läser helst deckare och militär böcker

piercad och tatuerad

snus

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29 30 31
<<<
Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bra sidor

RSS

Besöksstatistik

Ordspråk

är kanske inte söt, inte snygg, inte vacker, och kanske inte heller någons första val. Men jag är mig själv!!



Man kan inte öppna en bok utan att lära sig någonting

Att vara eller inte vara, det är frågan

En persons livsfilosofi uttrycks inte bäst med ord; den kommuniceras genom de beslut och val hon gör. När allt kommer omkring, så formar vi våra liv och vi formar oss själva. Den processen slutar inte förrän vi dör och de beslut vi tar och de val vi gör

The best activities for your health are pumping and humping - Arnold Schwarzeneger

Veni,vidi,Vici
(Jag kom,Jag såg,Jag segrade)

Harry Callahan: I know what you’re thinking. ”Did he fire six shots or only five?” Well, to tell you the truth, in all this excitement I kind of lost track myself. But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you’ve got to ask yourself one question: Do I feel lucky? Well, do ya, punk?


Carpe Diem

Fortis in adversis humilis in secundis
(Stark i motgång,ödmjuk i medgång)

Fantasi är viktigare än kunskap. Kunskapen är begränsad. Fantasin omgärdar världen.




Nothing ventured, nothing gained.


Never ever give upp

Give somebody the benefit of the doubt

May you never forget what is worth remembering, nor ever remember what is best forgotten

Exploring your Potential!!!! When you dare to get out of your circle of comfort and explore the unknown, you start t liberate your true human potential. this is the first step towards self-mastery and mastery over every other circumstance in life. When you puch beyond your limits, you unlock mental an physical reseves that you never though you had.


Ovido - Quiz & Flashcards