Alla inlägg den 12 juli 2010

Av musclemom - 12 juli 2010 20:05

Funderar på skaffa barnvakt så de blir mer träning, Efter som mamma och pappa jobbar så blir de tungt för dom att ha barnen,dom hämtar ju ofta barnen när jag slutar tidigt.Har kollar några sidor.

http://www.maidinsweden.se

http://www.citykids.nu

http://www.grannar.se/Barnvakt_-_Barnpassning-Barnvakt



Får fundera lite över sommaren hur man ska göra,känns lite dumt.Men gör detta för att må bra och finnas till länge för mina barn.Och kan inte träna på morgonen,gymet öppnar 10,sedan hinner man inte efter jobbet slutar mellan 16 och 17.30 och dagiset stänger 17.30 .Helgerna jobbar man eller umgås me barnen och vänner . Kan inte be mamma och pappa hjälpa mig hela tiden.

Va ju inte så att de va planerat att man skulle bli ensam mamma precis.

Höll på och rinna bort på jobbet i dag och dessutom hade stora kylen pajat så vi fick lasta in alla varor i massa olika små kylar.I morgon jobbar jag och kennet själva i köket går mellan diet och kök och så stänger jag så pappa kommer lämna och hämta barnen,Robin är ju utan fritids så han umgås med vilma och morfar på dagarna nu.Sedan ska han träffa danne någon kväll denna vecka och den 18 åker han med momo och moffa till Kopparbo 1 vecka.Får ta ut mina sissta mamma dagar v29 .Blir lite bad,sol och umgås med en goding :=) sedan barn fri helg då ska vi ner till Göteborg.

umgås med folk,äta gött och ha spa kväll. LÄNGTAR. Nej nu ska de glos Scarface och sedan sova.Om de går i värmen,men ska inte klaga fläktar lite.Men stänger till på natten så ingen boggie man kommer och tar mig    


Presentation

3barns mamma,sambo med en boxare som ska göra comebake som proffs.Bloggen handlar om vårat liv ihop.

gillar hockey,MMA,dyka,golf och träna

ser helst action,skräck och thriller

Läser helst deckare och militär böcker

piercad och tatuerad

snus

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7 8 9 10 11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bra sidor

RSS

Besöksstatistik

Ordspråk

är kanske inte söt, inte snygg, inte vacker, och kanske inte heller någons första val. Men jag är mig själv!!



Man kan inte öppna en bok utan att lära sig någonting

Att vara eller inte vara, det är frågan

En persons livsfilosofi uttrycks inte bäst med ord; den kommuniceras genom de beslut och val hon gör. När allt kommer omkring, så formar vi våra liv och vi formar oss själva. Den processen slutar inte förrän vi dör och de beslut vi tar och de val vi gör

The best activities for your health are pumping and humping - Arnold Schwarzeneger

Veni,vidi,Vici
(Jag kom,Jag såg,Jag segrade)

Harry Callahan: I know what you’re thinking. ”Did he fire six shots or only five?” Well, to tell you the truth, in all this excitement I kind of lost track myself. But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you’ve got to ask yourself one question: Do I feel lucky? Well, do ya, punk?


Carpe Diem

Fortis in adversis humilis in secundis
(Stark i motgång,ödmjuk i medgång)

Fantasi är viktigare än kunskap. Kunskapen är begränsad. Fantasin omgärdar världen.




Nothing ventured, nothing gained.


Never ever give upp

Give somebody the benefit of the doubt

May you never forget what is worth remembering, nor ever remember what is best forgotten

Exploring your Potential!!!! When you dare to get out of your circle of comfort and explore the unknown, you start t liberate your true human potential. this is the first step towards self-mastery and mastery over every other circumstance in life. When you puch beyond your limits, you unlock mental an physical reseves that you never though you had.


Ovido - Quiz & Flashcards