Alla inlägg den 2 april 2011

Av musclemom - 2 april 2011 23:43

    1200 spänn fattigare men behöver nya kläder använder ju mina svart byxor utanför gymet me så nu får dom sällskap av dark camo med matchande topp



 

Av musclemom - 2 april 2011 23:21

Av musclemom - 2 april 2011 16:15

Tragist med worm/nagget som utåt vissar bästa självförtroendet,flörtig mm men livnär sig på att skaffa kött och äta upp inifrån.Riva självförtroendet och för vad!!???

För at må bättre själv,hur kan man göra så?

Att gå så långt så man ljuger ihop historier för att göra tjejer avundsjuka och elaka mot varandra,va får man ut av de???

Man får trösta???


Du sög ut allt från en.Du tog de lilla självförtroendet jag hade och trassade sönder de och sedan hade du mage att ge dina vänner/familj uräkten att jag va svartsjuk.


Hur hade ni uppfatta alla dessa lögner????!!! dock inte blivit utsatt för alla lögner utan alla andra kvinnor i hans liv.


Hur sjuk är man om man skryter om att man snodde en tjej från sin gamla polare och tränade henne så hon stod på pallen i en fitness tävling


Man snackade skit och kollegor och sin tränings kompis och sedan slickade deras rövar.


Man berättar en annan historia om hur sitt första barn kom till men i verkligheten va de annorlunda


Man säger till någon att dom måste åka hem för man ska åka iväg och trösta kompisar för deras anhörig har dött i bilolycka och sedan drar man hem en annan tjej(mig9 och låter den andra som inte orkar åka hem igen sova ibilen ute på parkeringen.


Han hade en tjej som körde ihjäl sig


Hans afrikanska tjeje va modell för nike därför lämnade hon honom efter ca 4år för flytt utomlands,tyckte hon mer såg thailändsk ut snygg men inte nike modell.


Han va och jobba i england


Gå med i legionen


skulle flytta till Norge


Skämtade om att han hade massa barn på stan.


Blev besviken på att nova va en tjej,chockade barnmorskan med hans neg iställning vid ultraljudet.


 orkar inte rabbla upp allt.

Jag blev aldrig svartsjuk bara fundersamm på varför en tjockis som jag fick honom

Men de vissade ju sig va spel för gallerian.Han vände sig till mig när han behövde suga ut lite,behövde tröst sen va jag glömd ett tag.

Han hade ju fördelen att på iVästerås

Höll sitt liv väldigt privat även för mig

Konstig att efter alla saker han gjort och sagt håller alla honom bakomryggen till och med dom han pratar skit om och jag förblev de svartsjuka syko bruden från Sthlm.



Nu ska vi ha familjekväll med hemgjord lasagne,popcorn och chokladbollar :=)

Robin ville se Rosa Pantern i kväll.

Han kom hem efter en fredags kväl med sin gudmor Hanna Gurkan,dom va och såg Rango på bio sedan hade dom tacoo kväll.Han hade haft jätte kul.


  Ha en trevlig lördags kväll






Av musclemom - 2 april 2011 16:03

Frida Palmell  bodybuilding


 


Från mitt gym


Marina Rikhardsson Fitness



 



Finns många snyga,vältränade svenska tjejer men dessa är min absolut favoriter.


Av musclemom - 2 april 2011 10:15

  ELAK,varför behöver man va de???


Jag har märkt genom min år att kvinnor är väldigt elaka mot varandra.


Va man gör

Hur man gör de

Hur man ser ut


Att kvinnor tror dom blir påhoppade bara för man frågar/ifrågarsätter saker.


Hur fan ska man annars få reda på saker om dom stämmer eller inte??!!


Ett exempel Som jag har skrivit i ett gamalt inlägg



Jag fick en historia berättad av mitt x.

Han berättade saker om sin kompis (Caroline , Västerås  på Iron sports gym,hälla) han tränar med. Man kan tro hon är FJORTIS men är 27eller28 år. Jag skrev då till henne för att höra från henne om de va sanning eller inte.Va ju inte säker om de stämmde.


Hon blev skit sur på mig och skrev kommentar på ett kort jag hade på facebook.Syko brud,de va synd om mig mm.


Kortet va en bild på min byst i enbehå som jag använde som bikini för jag har e kupa ,svårt att hitta överdelar då.


Istället för maila mig skrev hon öppet,varför????


Jag kontrade med att dom flesta tjejerna på facebook har såna bilder och hon själv med,då blockade hon mig,hon va så omogen att hon inte kunde ge mig svar på tal.


OBS!!!! bilden va inget problem för mitt x.


Hon gjorde de för avundsjuka,och att hon blev arg.

avundsjuka hon vill ju inte se ut som mig.Eller vill hon ha större bröst???.


Och jag gjorde aldrig några angrepp på henne kropp hon har en snygg kropp om man vill ha smallt.lite för mycket smink ibland men har ju många.


Idag om jag skulle se henne skulle jag verkligen inte banga för att möta henne i en boxningsring.

Blir så förbannad på tjejer som hoppar på och sedan fegar ut.Säg va du tycker och tänker mellan fyra ögon istället för skriva elaka kommentarer öppet.



Tjejer/kvinnor kan va avis utan igentligen vilja ha utseendet dom attackerar.


Alla är olika,alla har olika förutsättningar



Jag kämpar med tunga vikter för bygga muskler.

Bygga muskler innebär inte att gå på diet.Jag får va lite fett för att få musklerna jag vill ha.


Ett exempel till

På gymet finns de en tjej,vi kallar henne lilla rosa.Man kan hälsa på alla andra tjejer men hon hälsar inte tillbaka,så henne skiter jag i.

Hon kanske vill ha mer uppmärksamhet på gymet,va vet jag.Hon rå glor alltid när jag tränar.

Samma där hon har skit snygg kropp om man vill va small.Kan jag hjälpa att killarn dunkar mig i ryggen och tycker jag kör på bra,nej.

Och jag är inte där för och impa utan bli stark.

Impa med min kropp LOL ;=)

Och att killarna vill träna ihop med mig.

Hon har ju hennes kille hon kan träna med när han är där. Alla killar tycker hon är snygg så hon behöver inte leta upp blickar.

Men hennes isblickar mot mig dom väjer jag för.Dom skulle kunna döda.



Jag är avis på alla underbara byggar tjejer som har snygga kroppar efter fött barn,men avis av beundrarn,hur dom lyckats. Men en en gång alla har olika förutsättningar.

Om jag börjat träna i ung ålder hade jag varit en hot muskel mamma nu.Men tyvärr valde jag golf,godis och lata mig.

Men de är aldrig försent att börja om.

Och de har jag gjort.





Varför se andra kvinnor som hot ???




Men för min del umgås jag hellre med killar,rakt på sak,ventilera på en gång om de skulle bli bråk.Sedan är de över.



Detta har jag svårt och släppa efter som hon hoppade på mig så öppet.Mail då hade jag inte tänkt mer på saken.Och efter som mitt x inte tog mitt parti.Men sedan i ett brev så skrev han att de va fel,men de vågade han inte säga till henne.





Låt alla få va som dom är korta,lång,brun,blonda,tjocka,smalla,vältränade mm


Klart att man inte vill va tjock eller för small ,stöta istället för att va elak/dum








Presentation

3barns mamma,sambo med en boxare som ska göra comebake som proffs.Bloggen handlar om vårat liv ihop.

gillar hockey,MMA,dyka,golf och träna

ser helst action,skräck och thriller

Läser helst deckare och militär böcker

piercad och tatuerad

snus

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bra sidor

RSS

Besöksstatistik

Ordspråk

är kanske inte söt, inte snygg, inte vacker, och kanske inte heller någons första val. Men jag är mig själv!!



Man kan inte öppna en bok utan att lära sig någonting

Att vara eller inte vara, det är frågan

En persons livsfilosofi uttrycks inte bäst med ord; den kommuniceras genom de beslut och val hon gör. När allt kommer omkring, så formar vi våra liv och vi formar oss själva. Den processen slutar inte förrän vi dör och de beslut vi tar och de val vi gör

The best activities for your health are pumping and humping - Arnold Schwarzeneger

Veni,vidi,Vici
(Jag kom,Jag såg,Jag segrade)

Harry Callahan: I know what you’re thinking. ”Did he fire six shots or only five?” Well, to tell you the truth, in all this excitement I kind of lost track myself. But being as this is a .44 Magnum, the most powerful handgun in the world, and would blow your head clean off, you’ve got to ask yourself one question: Do I feel lucky? Well, do ya, punk?


Carpe Diem

Fortis in adversis humilis in secundis
(Stark i motgång,ödmjuk i medgång)

Fantasi är viktigare än kunskap. Kunskapen är begränsad. Fantasin omgärdar världen.




Nothing ventured, nothing gained.


Never ever give upp

Give somebody the benefit of the doubt

May you never forget what is worth remembering, nor ever remember what is best forgotten

Exploring your Potential!!!! When you dare to get out of your circle of comfort and explore the unknown, you start t liberate your true human potential. this is the first step towards self-mastery and mastery over every other circumstance in life. When you puch beyond your limits, you unlock mental an physical reseves that you never though you had.


Ovido - Quiz & Flashcards